SMS طنز
تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:طنز, اس ام اس طنز,sms, | 12:47 | نویسنده : saeed

فقط یه دختر ایرانی میتونه وقتی تو کوچه داره راه میره دم هر خونه که شیشه رفلکس داره وایسته خودشو چک و مرتب کنه و تو دلش بگه : به به من چقد خوشگلم ! زنــم نداریـم باهاش بریـم پارک
پفـک بخــوریم بعد دستـمونو با مانتـوش
پاک کنیـم ^_^

هیچ وقت امیدتونو از دست ندین
.
.
.
.
.
کپک هیچ وقت فکر نمیکرد پنی سیلین بشه !

 

گفتمش نقاش را نقشی بکش از باجناق:
بی شرف عکس ژیانی در دل صحرا کشید....
گفتمش نقشی بکش از خواهران همسرم:
عکس گرگی با نقاب بره ای زیبا کشید....
گفتم از فامیل زن نقشی بکش در یک ورق:
دسته ای کوسه میان بستر دریا کشید....
گفتم امشب در میان جمع فامیل زنم:
در میان خارها شاخه گلی تنها کشید....
گفتمش من یکه و ان ها همهپشت همند:
نخبه ای را در میان جمله اسکل ها کشید....
گفتم از اوصاف این مادر زنان چیزی بگو:..
.
.
.
.
.
.
.
جام زهر آوردو نالان دست از این دنیا کشید....مورد داشتیم دختره برگشته به مخاطب خاصش گفته
.
.
.
کاش تو میمردی ولی مرتضی پاشایی نمیمرد
.
.
.
آخرین اخباری که از پسره شنیدم زده چن نفرو که داشتن اهنگای پاشایی رو گوش میکردن به تکه های مساوی تقسیم کرده تو رو آرزو نکردم

.

.

.

این یعنی نهایت عقل

خیلی چیزا هست تو دنیا که نباید آرزو کرد بعضیا انقد خوشگلن ادم فک میکنه از یه سیاره ی دیگه اومدن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ای بابا سفینه اومده دنبالم ، من باید برم جدیدا دخترا راه رفتنشون هم شده مث رانندگیشون
.
.
.
هر کی قبول داره اون لایکو فشار بده مرسی پوستم چربه .اگه جوش دارم اکه زشتم واسه اینه که پوستم چربه راحت تومطب اگه لم دادم واسه اینی که پوستم چرب کیفم کوکه وجوشام رفته از یادم ی پا جوش کارم از پا نیافتادم پکیج جوشکاری خواهرم نت رو بدون پسر تصور کنین:
.
..
.
دخدره عکس میذاره:
تعداد لایک:2 تا
تعداد کامنت :4 تا
کامنتها: اه بازم این لباستو پوشیدی؟
خانومی این رژ اصـــن بهت نمیاد
دیسلایک!
بعلــــــــــه پسر که نباشه زند گی جریان نداره .
بهله دگ ^____^ :)))))) تو اینترنت به دختره میگم میشه منو دنبال کنی؟؟؟؟؟؟
جواب داده مگه من سگم؟؟؟؟؟
خب چیه؟حتما سگه دیگه!!!!!!!!!!!خودش گفت.من که از اولش چیزی نگفتم!!!!!!! دیگر هیچ آرزویی ندارم!!!
حتی هیچ آینده ایی راهم برای
خودم تصور نمیکنم!!!!!
.
.

.
.
.
.
.
صد سالم شد اینو بگم خوبه !!!! ..و آبی...
.
.. امـــــروز بـــزرگـتـــــریـــن شـکـسـتــــــِ زنــــدگیـــــمــو خــــوردم
.....
........... وقتــــــی فهمیــــــــــــدم دختــــــرِ همســـــایمـــــــون میخـــواد
................... زن بگیـــــــــره ....!!!
...... لــهِ لهــــم
. کصــافـطِِ بچـــه ســــوســـول ... تا حالا دقتـــــ کردین هر چه به پولدار بخندین پولدار نمیشین...! کافیه حالا فقط به یه فلج بخندی یه ماشیـــن میزنه بهت از گردن به پاییـن قطع نخاع میشــــی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: